Näin sitten hirveän liudan painajaisia. Olin mm. koulussa taas ja eräs luokkalaiseni sanoi, että mun vatsan on muuttunut ja se on isompi et olenko raskaana. Ja siinä unessa oli sitten raskaana ja olin niin ahdistunut. Minullahan on siis ongelmana se, että olen luulosairas siitä että olisin raskaana kun näyttää että vatsa ois isompi ja pyöreempi. Mutta totuushan on se, etten voi olla, koska en ole harrastanut seksiä eikä minulla ole koskaan ollut suhdettakaan, onneksi, en halua seurustella. Mutta minkäs voit kun olen näin herkkä ja helposti hermostuva, ja vatsa on arka paikka. :(

Aamupalaksi olisi rahkaa, ehkä tämä vielä tästä. Kävin vaa'alla ja se näytti 103, meidän vaaka kun on rikki niin siihen pitää lisätä ainakin 3-4kg, eli olisin 107. Eli kaksi kiloa enemmän. En tosin ihmettele silleen painonnousua, koska olen flunssan aikana syönyt jäätelöä ja Geishaa, melkein joka päivä litran ja levyn. Eli terveellisesti mennään.

Tänään en ole silleen kipeä *kop kop kop*, vaan ahdistus ajoi jäämään kotiin. Stepmaniaa en uskalla vielä vetää, mutta vatsanrutistusliikkeitä ajattelin tehdä. Jos laihdun tarpeeksi nopeasti lähiviikkoina, niin ehkä siitä saisin itseni ymmärtämään, etten voi olla raskaana. Kaikkea sitä ihmismieli keksii... :(