Olen tässä nyt parin päivän ajan katsonut intensiivisesti Naruto Shippuuden- animea. Valvoin noin seitsemään, koska halusin vain katsoa lisää ja lisää. Erehdyin myös ahmimaan paljon muroja, brownieta ja erilaisia juomia. Nukuttuani jonkin verran heräsin ja katsoin lisää. Ehkä olen koukussa tähän animeen, mutta se on opettanut minulle erään asian.

Ei ole pakko jättää itseään virran vietäväksi, vaan voi myös yrittää uida vastaan ja päästä veteen, jossa virtoja ei ole.

Minulla on kaksi korkeatasoista ongelmaa: pakkomielteet ja ahmimishäiriö. Katselin itseäni peilistä. Olen muuten ihan kivannäköinen, mutta vatsaa on liikaa. Minulla on sellaiset geenit, että kaikki ylimääräinen rasva sijoittuu vatsan seutuville. Ja minun on äärimmäisen vaikea laihtua, koska minulla on ennestään vanhat, huonot tavat ja olen tunnesyöjä. Olin laihdutusryhmässä ja lihoin. Olin ravitsemusterapeutilla ja paino ei paljoa tippunut. Ne ainoat kerrat, joina olen laihtunut viime vuosina, ovat olleet:

-kun olen ollut syvästi ihastunut ja minulla on ollut tarve laihtua

-kun olen ollut karatessa vähintään kaksi kertaa viikossa parin kuukauden ajan

Vaikka laihtuminen ja pakkomielteet ovat minulle vaikeita, en aio kuitenkaan luovuttaa. Vaikka Naruton hahmot ovatkin vain hahmoja, on niihin tiivistetty paljon tärkeitä asioita.

Älä luovuta, vaikka olisikin vaikeaa. On niin helppo vain jatkaa samaan malliin, syödä lisää. Mutta koska olen päässyt näinkin pitkälle, luonut erilaisia etappeja elämässäni (päässyt opiskelemaan lukion jälkeen, selvinnyt kahdesta vaikeasta työharjoittelusta, jotka ovat olleet sekä fyysisesti että henkisesti rankkoja, selvinnyt mummin ja lemmikin kuolemasta, selvinnyt keskivaikeasta masennuksesta), on minun vain huomattava se tosiseikka, että olen taistelijaluonne.

En aio luovuttaa!